NKT-opdatering om COVID-19 situationen

17. mar. 2020

I NKT er vi kede af at se indvirkningen af coronavirus på mennesker, virksomheder og samfund over hele verden.

Image for Covid-19 Update
Hos NKT kommer sikkerhed først, og det betyder, at vores vigtigste prioritet er vores medarbejderes sundhed og sikkerhed. Derfor har vi truffet omfattende, forebyggende foranstaltninger for at undgå spredning af virus til vores kontorer og fabrikker, så vi også kan opretholde produktionen og fortsat servicere vores kunder. På nuværende tidspunkt forventer vi at kunne opretholde vores produktion.
Vi tager vores sociale ansvar meget alvorligt og følger henstillinger fra nationale og lokale myndigheder i størst muligt omfang for at give sundhedssystemet mulighed for at yde den nødvendige pleje til dem, der er mest sårbare over for coronavirussen.
Klik her for at læse meddelelse til kunder og samarbejdspartnere fra Alexander Kara, Direktør og CEO i NKT (på engelsk)