NT El-service ApS bruger Qable box fra NKT i deres servicevogne

2. aug. 2019

I Svenstrup syd for Aalborg ligger firmaet NT El-service ApS. Firmaet tæller ca. 25 medarbejdere og er ejet af Casper Stendahl og Kenneth Burkal.

NKT flaf flying in the wind with grey sky
Kenneth Burkal fortæller: ”Vi har været i gang i ca. 18 måneder og har oplevet en stor vækst i kunder og tilgang af nye medarbejdere. I den proces har vi også set meget efter løsninger, der kunne passe ind i vores daglige arbejde som tæller meget service og mellemstore projekter.
En af de løsninger der er valgt til montørerne og deres servicebiler er Qable box fra NKT. NKT har med Qable box et sortiment af kabler og ledninger, der kan være med til at øge bundlinjen, når man som installatører sælger kabler i mindre mængder og ledninger til primært servicekunder.  Rene og pæne kabler og ledninger ”Qable box er en løsning der giver montørerne en god komfort når der arbejdes med kabler og ledninger”, siger Kenneth og forsætter, ”Det er nemt at arbejde med, da der er af-ruller indbygget i æskerne. Samtidig sender det et signal til vores kunder om, at de kabler og ledninger vi anvender hos dem er rene og pæne”.
Spildet på især hvide ledninger er noget Kenneth Burkal og Casper Stendahl begge fremhæver som et kendt problem når ledninger opbevares i servicebilerne, men også når de skal anvendes ude hos kunderne.
Mindre spild kombineret med en nem håndtering ”Der er faktisk rigtig god økonomi i at minimere spildet på kabler og ledninger. Det er vigtigt for vores forretning, at vi har fokus på at levere en ordentlig løsning og et pænt arbejde til vores kunder” fortæller Casper Stendahl og fortsætter,” men at smide beskidte ledninger ud er en dårlig forretning. Ikke nok med at vi smider noget ud vi har betalt for, men vi mister jo også indtjening i det vi ikke kan fakturere ud.”
”De kabler og ledninger vi sælger i mindre meterantal til serviceopgaverne skal signalere, at det er kvalitet samt rene og ordentlige varer vi sælger til kunderne. Dette gør det muligt, at få en bedre pris for de få meter kabler og ledninger vi sælger. Derfor har vi med stor tilfredshed valgt at anvende Qable box sortimentet fra NKT”, slutter Kenneth Burkal.
Qable box er praktisk og nem at stable, og giver et godt overblik over typer og dimensioner af kablerne i eksempelvis varevognen. Emballagen beskytter kablet, og holder det fri for støv og snavs under både transport og opbevaring. Qable box er en del af Q-solutions fra NKT og forhandles hos alle større el-grossister.